radom rubrik

Heej allihopa har nu kommit hem efter en lång dag först nujag tardet lugnt typ och nu ska jag sova :P var i skolan slutade 16.20 sen väntade jag på mitt ex som också går i samma skola som mig. så åkte vi hem tillsammans. sen han jag inte mer än att äta middag. Så skulle jag på innebandy träning. Har ny tränare Kilen. fast har haft han förut han e as skön ;) Sen åkte jag och timm till solna han skulle kolla på in handbolls träning. Sen mötte jag george hadim och edmund ni vill inte veta vad george har gjort.  HAHA så var med dom till 22 och nu e jag hemma. ska kanske se ett avsnitt av man vs wild om jag hinner och orkar. Sen är det tema dag imorrn! kommer någon snubbe och ska föreläsa i 2½ timme fast vet ej om vad :P


George.

Kommentarer
Postat av: C

Han fick bonge för du va så het.

2008-09-10 @ 15:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0