Mjukis byxor

Heej allihopa. Jag har typ letat efter mjukis byxor hur länge som helst vill bara hitta några enkla bra. som ser bra ut :P hade ett par adidas som jag köpt från fotbolls laget förut. Perfekta men nu e dom för små plus massa hål! :P På stadium lr typ intersport finns det inga bra. någon som vet några bra?

Inte bara det jag ville säga. i Förra inlägget skrev jag ju att jag var sjuk. Är fortfarande lite sjuk med börjar bli mycket bättre. Gick i skolan igår och idag kände att jag inte kunde missa köks lektionerna. Och det är ju så kul man blir så pigg också :) Igår var jagså himla tröt så jag somnade med kläderna på kl 8 på kvällen. sedan vaknade jag kl 1 och tog av mig kläderna sen somnade om :P gissa om jag va pigg imorse? :P

träffade Steffe och kinne efter skolan idag. Sedan träffade jag Danni och robert en snabbis också eftersom danni så gärna ville ha en kram :D haha :) Ska iallafall ta det väldigt lugnt ikväll och äta middag med familjen och sedan se på tv :) skön myskväll med familjen helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D

mjukis, och kort klänning :D:D

2008-09-05 @ 20:59:46
Postat av: emilia

haha så kallt är de inte än =) men typ .. 10-13 grader eller nått, men på vintern är de svinkallt, men de är de väll över hela sverige ;P

2008-09-05 @ 23:13:31
URL: http://emilialevander.blogg.se/
Postat av: emilia

och förresten, mjukisbyxor, jag brukar köpa teamsportias, dom är råbra =) jag har provat intersports men dom sitter som tjocka långkallsånger. På mej iallafall :P

2008-09-05 @ 23:14:55
URL: http://emilialevander.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej jim jag köpte ett par nike från barnavdelningen strl xl dom var perfekta haha, kostade 249 bara :)<3

2008-09-06 @ 10:33:55
Postat av: jim

Tack för tipsen! :)

2008-09-07 @ 01:01:41
URL: http://jimkarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0