På Söder

nu har jag kommit hem från allt och satt mig ner och tagit det lugnt! var med helafamiljen idag på söder för dom har ju sån där loppis där folk ställer ut saker utanför dörren. Min lillebror köpte en bionicle lr vad dom heter som han typ älskar :D sen gick vi till Street marknaden som också ligger på söder nere vid vattnet vid hornstull typ :P men det var riktigt mysigt och trevligt där faktist. Syrran köpte 2 klänningar också och jag fick bidra med en tjugolapp eftersom vi hade ont om kontanter så fick dom lite billigare :D

Sedan åkte vi hem och åt middag. Grillat kött med klyft potatis blev det. Sen följde jag med timm och kim till bålsta och lämnade emelie för hon skulle hem :)

Street in stockholm
www.streetinstockholm.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0