Lördag

Heej allihopa :) igår så blev det en lyckad dag för jag åkt in till stan med timm och stefan och vi skulle träffa emelie och hennes kompisar sen så skulle dom gå och äta så jag och stefdan blev ensamma och då träffar jag massa gamla kompisar som Emilio, Rebecca och Malin Me det konstiga var att dom 3 killarna emilio var med en av dom kände rebecca sen var ebecca med en tjej som stod bredvid oss på in flames. Det känns lixom som alla känner varandra :P Sen så ringer jag och rebecca malin och bestämmer träff med henne.

Senare efter maten så möter jag upp timm och emelie igen så går vi och träffar Kim , Jonas, Oliver och typ Olivers tjej och hennes kompis så kommer kinne efter et tag och sen stefan :p sen så åker jag timm emelie och stefan och badar typ kl 10 och det var skit varmt i vattnet :D

image28
Timm och Emelie

Kommentarer
Postat av: Emeliiee9@

Haha, den kvällen/natten var fett roliig Jim :)

2008-06-01 @ 21:51:27
Postat av: Jim

aa haha as kul :D bara du och jag som badade och jag vart förvånad hur varmt det va :D

2008-06-01 @ 22:36:22
Postat av: jennifer

usch för timm... lika ful. HAHA!

2008-06-06 @ 19:39:41
URL: http://trejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0