Hmm..?

Hmm vad ska jag skriva nu då? Ja jag sitter vid datan kom hem för 1 timme sen har varit ute med timm vi satt och snackade lite bara :) sen när jag kom hem kollade mamma, pappa ochmin syrra på någon film som ska komma på bio med massa spindlar typ så såg slutet på den. Vet inte vad den heter tyvärr :P

Och imorrn kl 17:00 ska jag äntligen klippa mig! :D Sen har jag tandläkaren imorrn också :/ måste gå dit och fixa tandställningen. Så kom jag på att jag inte har lagt ut så speciellt mycket bilder på mig här på bloggen. det kanske finns läsare som inte känner mig och inte vet hur jag ser ut? Kan lägga ut en för och efterbild på mig sen efer att jag har klippt mig. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv. tjingeling god natt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0