Tisdag

Nu har jag vaknat lr vaknade för någratimmar sen men sov ändå ganska länge. Skulle ha haft picknick med skolan idag i haga parken men jag var så himla trött så orkade inte gå upp. Balen igår var super rolig super god mat och så :) dom östermalms nissarna som var djs spelade lite dålig musik tycker jag men annars var det super kul :)

vissa drog vidare på efter fest men jag kände mig så törtt så gick hem o la mig :P tyvärr så tog jag inga bilder men massa andra gjorde det så jag får bilderna av dom senare hoppas jag :) så jag kan lägga ut några.

Det blev inte hellersom jag hade tänkt migatt gå med Daniella och Hannah utan åkte med Jocke, Jim b och erland i jockes pappas pontiac. Någraandrakom i porsche, hummerlimo och skolbuss :P sen så kom Julia och sonkan på en sån där cykel man cyklar 2 på :P Det blev en lyckad kväll :)

Nu snart ska jag dra iväg med george och hadim till kista. George electron kort funkar typ inte så måste till nordea också. hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0