Skolavslutning och därmed SOMMARLOV! :D

Igår så var jag i kista skulle bara dit en snabbis innan det stängde för George skulle köpa skor. Men det blev inga ändå. Sen skulle dom äta på donken sen skulle dom stanna kvar vid eb games för dom skulle ha natt öppet. Så följde med dom dit. och precis då öppnade dom typ så fick man en lapp med massa frågor och grejer så fyllde i den. Det var jätte svåra frågor om det nya spelet Metal gear solid 4 som släpptes idag. Sedan hade dom tävlingar man kunde vinna olika prser på Hadim vann Metal gear solid till psp fast han inte ens har psp :P Sen var det massa nördar som vann samlar grejer och sånt. Så fastnade jag där så kom hem typ 1 :P och skulle upp till skolavslutningen som började kl 9. Konstigt nog var jag inte trött när jag vaknade men börjar känna mig lite sliten nu. kanske ska vila en stund innan jag ska ut ikväll.


Utanför EB GAMES i Kista.


Sedan var det dax för Skolavslutning och tycker våran skola e ganska dålig på avslutningar och lucia och sånt. Som på min förra skola så gick vi lixom till kyrkan och man fick presenter av varandra på julen och sånt. Och vi känner knappt våra klass föreståndare för har lixom den ena i hemkunskap och det hade vi bara i 6.an och 8:an den andra har vi bara haft 2 år plus det är bara nåra som har han i engelska. Så nu på avslutningen så fick vi 9:or en ros av 6 åringarna och några 9:or från musik klassen spelade en låt och så. Sedan i klass rummet fick vi betygen och års bocken typ sen drog alla :S tycker ändå att det borde vara nåt mer när man slutar 9:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0