Onsdag

Idag så vaknade jag 9 rätt så pigg faktist även om jag somnade sent igår. Iallafall så satte jag på mig mina vita jeans såklart :P när det skulle regna men det tänkte inte jag på. I skolan skulle vi städa så slängde alla papper i skåpet och lämnade in böckerna.

Sen var det dax för fotbolls match mott lärarna jag var inte med för jag har inga fotbolls skor :/ skulle vart kul och vara med. Och vi vann! det blev typ 6 - 5 lr nåt till oss :P tappade räkning efter 5- 3. Så det var riktigt kul.

Nu ska jag träffa kinne och limpan har inte en aning vad vi ska göra men nåt hittar vi väl på hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

är inne och tittar på svenska bloggar just nu. Kul att få läsa lite på svenska:D är svensk, men bor i norge, så jag har gjort en norsk blogg.

2008-06-11 @ 17:14:29
URL: http://www.e-emelie-c.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Hei. Veldig bra blogg! God sommer:)

2008-06-11 @ 17:37:58
URL: http://charlotteskauen.ipublish.no
Postat av: Emelie

Tjena!.

Det första jag tittar på när jag kommer inn på en blogg är headern! Skaffa dig en riktig snygg och cool header. Få lite mera färger, bakgrunden ochm=) Bilder är absolut det som jag vill se mycket av i en blogg. Lägg inn bild på dig själv och sånt. Lycka till!:D Du skriver ju jätte bra!, så denna blogg kommer att bli snygg!

2008-06-11 @ 17:45:00
URL: http://www.e-emelie-c.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0