Onsdag

Förlåt för dålig updatering. tycker att jag blivit alldeles för beroende av  datorn. så försöker vara ifrån den lite och det är så skönt! lixom inte så kul att sitta inne vid datan hela sommaren tänkte att jag skulle ut och umgås istället! man blir bara seg och sitter och tänker aldeless för mycket hemma. har aldrig hunnit tänka så mycket som jag gjort det senaste året. har börjat tänka på allting. livet och sånt. det  mesta är faktist ganska jobbigt att tänka på.

Idag var faktist en väldigt trevlig dag. Jag vaknade inte allt för sent för mamma drog upp mig för hon var hemma med min lillebror Jack för han är sjuk. så vi bestämde oss för att äta lite brunch och sedan spelaminigolf medmormor och min syster Josefin. Sen gick vi in till sumpan och kollade lite kläder och skor. jag som behöver nya skor mina går sönder hela tiden! kollade också in på hemtex och jag blir så sugen på att börja inreda mitt rum med lite nya lakan, låtsas blommor och sånt eftersom jag aldrig orkar vattna mina riktiga. Så bestämde vi också att vi åker till Farmor som bor i Falun imorrn över midsommar. Är inte så kul att vara i sthlm hela helgen.

Så var det Sverige match idag också. jag han inte mer än hem 5- 10 min sen åkte jag iväg med timm till kungsan för vi skulle se matchen där. Men det var typ fullt så vi såg matchen hos timm riktigt kass match kollade inte ens klart sverige spelade ju som ja jag vet inte vad. så spelade jag och timm kort vi vann en gång var så det var rättvisst.

vet inte om jag skriver något mer innan jag åker till Dalarna vi får se. annars hörs vi :D hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Kinne

Tack så hemskt mycket. Nu blev jag väldigt glad (:

2008-06-22 @ 19:23:42
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0