National dagen

Igår så efter att jag slutat skolan så åkte jag till barkarby med george och hadim för dom skulle kolla på nåt men vi hittade bara skit :/ sen åkte vi hem så var vi ute ett tag sen drog george och hadim hem sen kom kim och jonas och så kom stefan, markus, jonathan och linus så spelade vi lite fotboll :) Sen träffade jag och kim basisten i dreas band (alex) och hans kompis dom var skit roliga och garva hela tiden :P så hittade vi en tom BIG BAG så skulle vi gå under den sen sätta hos ner mitt på gatan när det kom folk. sen skulle dom gå fram till spärren och visa sitta kort också HAHA fan va kul det var :D

Idag ska jag iallafall dra till golfängarna som, är tradition här i sumpan familjen skulle dit och ta med lite picknik och sånt så det blir säkert kul :) kanske ska träffa Nanni där också. vi får se.

Juste jag glömde nästan ELLA ÄR SUPER COOL :D för er som inte vet så är det rebeccas bästa kompis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0