Kärleks vecka

Heej allihopa idag hade vi film festival riktigt kul och nice :D många hade bra och roliga filmer. tyvärr fick inte vi vara med och slåss om priserna eftersom vi lämna in försent några i 9:2 fick priset som 2008 bästafilm jag lackar! men iallafall så vi fick sluta tidigare så jag och schteff drog och mötte kinne så tog vi t-banan till mig och hämta filt och fotboll så låg och schteekte lite på ängarna och spela fotboll nice vare.

Idag fick vi reda på vad som händer på kärleks veckan men schemat var lite konstigt det jag vet är att RFSU kommer och pratar med oss imorrn kl 8.30 sen nåt annat sånt där komma och prata med oss senare. Och på torsdagen så ska vi ha ros träning med 6 åringarna i typ 3 timmar :S dom måste veta hur dom ska gå när dom ska ge oss roser på avslutningen slutar rätt tidigt den dagen tror jag.

På Fredag är det National dagen och jag ska väl vara på golfängarna i sumpan som vanligt tror jag såg att det skulle bli väldigt varm på fredag! :D

image32

image34
Här är en bild på sidan Superstart (www.superstart.se) Riktigt bra sida med allt man behöver. Nyheter, tvbilagan, vädret, recept, horoskop och mycket mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0