Söndag eftermiddag

Jahapp allihopa sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar. Hade jätte kul igår hos Anna vi spelade spel och kollade på film och råkade skrämma upp anna lite med spindeln som hängde på hennes altan :P den var typ skit stor jag vart fan rädd jag med :P iallafall så vardet kul :) träffade jimmy igen och annas kompis jenny.

Idag vaknade jag rätt så sent det var skönt att sova... hade inget planerat så det var också skönt :) mamma, pappa, morfar och jack skulle iväg och spela mini golf så jag hängde på. Sen åkte vi till solna för att fixa kort på mig som jag kan ha till id kortet jag ska fixa imorrn :)

Ikväll funderar jag på att träffa Jonas det var väldigt länge sen så det ska bli skit kul :)

Kommentarer
Postat av: beundraren

ha så trevligt

2008-07-21 @ 01:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0