skara

På skara sommarland så vart det mest bad i deras vattenland där :) men vi testade lite olika andra saker också. men för mesta dels jack min lillebror :) eftersom det är er till för barnen. men vi skulle iallafall åka newton och då åker man ner i en vatten bana så sprutar det upp vatten. första dagen varvi där och då när vi kom lägst fram och det var våran tur hade några fastnat på toppen så nån fick gå upp och hjälpa dom så stängde dom av  attraktionen i 30 min. dagen efter skulle vi åka igen.och då händer samma sak :P lite sjukt :P sen vill jag klaga lite på maten också :P det fanns bara hamburger korv och pizza på typ 10 mils avstånd.
 

Josefin, Jack och jag i tältet


Jack och pappa njuter i solen


jag :)

Kommentarer
Postat av: emelie

va härligt det där ser ut :)

2008-07-31 @ 21:11:51
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0