lite dålig uppdatering

sorry för lite dålig uppdatering och kanske ganska ointressanta inlägg. just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om faktist :( har inte tagit speciellt mkt bilder på sistonde. Men kom på att det var några saker som var värda att nämna faktist. igår var jag med markus i täby käkade först där sen köpte jag skorna jag kollat på. senare på kvällen åkte jag till sumpan(sundbyberg) och träffade några gamla klasspolare vi rökte lite vattenpipa :) sen så träffade jag timm så kollade vi på Halloween filmen hos han sen sov jag över hos honom och vi spelade nåt kul bil spel på ps2 typ halva natten :P

idag åkte jag och timm in till centralen ochkolla på lite grejer och jag som var hlt dagvilse trodde det var lördag så vi typ snabba oss in till stan för dom stänger tidigare på lördagar kom senpå att det bara var fredag :P köpte ett parbyxor och en kort ärmad skjorta på MQ också. nu på kvällen gick jag till madde och där var jonas och oliver och vi tog det lugnt på henne balkong och rökte vattenpipa där också :P typ det som varärt att nämna :P puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0