Lördag

Heej allihopa :D har inte skrivit på länge vet det :P Men har haft fullt upp hela tiden. annars har jag inte sett någon mening att skriva. Har iallafall kollat på sommarkrysset med familjen nu och håller på att möblera om lite. Igår var jag i stan med Markus, madde och hennes kille, Anne och camilla. först vare lite segt sen åkte vi meddom till bålsta sen åkte vi tillbaka till stan. så träffa på lite kompisar och jag och mackan garva ihjäl oss åt maddes killes garv :p

Nu har jag iallafall kommit på vilken mobil jag ska köpa det blir nokia n82 och nu har jag bestämt mig. funderade på Sony ericsson k850i också. vill ha en mobil med riktigt bra kamera så man alltid kan ta bilder vart man är och dom blir i bra kvalité.

http://www.nokia.se/link?cid=PLAIN_TEXT_775071

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0